Títol de la pàgina: Lineage2 sea about server HF Part5 👑 L2 Servers Mad PVP x1000 Catalan Classic PTS

ATENCIÓ !!!
High Five El client ha de jugar al servidor Boig [x1000].
Podeu descarregar-lo al nostre lloc web >>>
Assegureu-vos que utilitzeu el client de les cròniques necessàries: Cinc.
Ves amb compte!

Degut al gran nombre d’innovacions l`actualització del client mitjançant l`actualitzador és imprescindible per al joc correcte al servidor!
ATENCIÓ! Aquí teniu un servidor PvP únic dissenyat per a la categoria de jugadors que coneixen el joc i que aprecien el muntatge TCP 100%.
El joc principal del servidor està dissenyat per a un joc llarg, rivalitat en desenvolupament i participació activa esdeveniments diaris .

PVP
Què fer?
De 18 dies a 00 nits horari de Moscou, passa cada 30 minuts al servidor esdeveniments d’autor .
Podeu veure una programació detallada d’esdeveniments aquí >> >
Entre els esdeveniments, podeu recollir festes i anar a buscar RB (per a tots els RB superiors a 56 LVL, LVL s`eleva a 85 i s`afegeix una baixada valuosa: esmolador!)
Bé, i per descomptat, campanyes sobre èpics! Al cap i a la fi, el temps de recuperació de totes les epics s`ha reduït a 24 hores.
Cròniques
Plataforma oficial al 100% High Five [NOT JAVA]
Joc autèntic complet.
Correccions de tots els errors coneguts.
Qualificacions del servidor Adena: x1000
Experiència / SP: x1000
Baixada: x30
Spoil: x20
Quests: Descarregar elements: x5
Quests: recompenses: x20 adena x20 exp
Baixada RB: x1
Baixada èpica: x1
Kit d`arrencada Detalls aquí> >>
Cofre de Golden Hero (sense vestit de grau - S per a la vostra classe)
Cupó d’intercanvi per conjunts Nostalgia S84
S84 Cupó d`intercanvi d`armes
Cupó d’intercanvi per National Hero Jewelry
Elements per a la restauració de la vitalitat
Entrades Solo Kamaloku
Plomes d’Autorevivència
Càrregues especials sobre ànima i esperit sense grau - S

... així com moltes altres bonificacions que acceleren i faciliten el desenvolupament d`un nou personatge.
Servidor Currency
Tubrick (1 Tubrick = 1 rub)
Platí (es pot adquirir per a 9 etiquetes PvP o per a 30 etiquetes PC, utilitzades per adquirir articles especials en PvP)
Tempsstamp (acumulat cada 20 minuts d`estar al joc)
Mètodes per obtenir Tubriks
Participació a esdeveniments >>>
Participació en la competició creativa en curs LLN >>>
Zona agrícola LoA
Zona de granja de cubs de Kratei >>>
Compra a la botiga de jocs per Aden + Tempsstamps
Botiga de jocs (obsoleta NPS)
Articles de compra disponibles (per a Adena: fins a S80, per a moneda del servidor - fins a S84)
Comprant joies èpiques: disponibles per a la moneda del servidor
Comprar professions: disponible de forma gratuïta
Comprant l`estat de Sense parella: disponible per a la moneda del servidor
Buffer NPS (NPS obsolent)
Situat a totes les ciutats, així com a sales de clans i castells
Inclou tots els buffs, cançons i danses
Memoritza fins a tres perfils individuals amb un total de 36 buffs
PVP-Esdeveniments
Cambra dels horros >>>
Monstre [mini-esdeveniment] >>>
Tresor [mini-esdeveniment] >>>

Canvis de joc
Els personatges de nova creació inicien el joc al nivell 66 al Hunters Village
A la ubicació d`Antrahas Lair, hi ha una zona PvP permanent amb caiguda de Tybriks
L’element Poció Mana té un retard de reutilització de 30 segons.
Tots els jocs de Raid Bosses per sobre del nivell 56 van augmentar fins al nivell de 85, a més de millorar les seves estadístiques bàsiques i el saqueig.
El temps de recuperació de tots els Eposs Raid Bosses es redueix a 24 ± 1 hores; la taxa de caiguda d`elements únics es redueix en conseqüència.
Els partits de classe només es fan a la primera setmana de la Gran Olimpíada.
Els partits per equips es celebren només a la segona setmana de la Gran Olimpíada.
Els darrers dos setmanes de la Gran Olimpíada se celebren partits d’interclasse.
Es canvia la mecànica dels missatges del sistema de Grand Olympiad: el recompte total durant 120 segons abans de la finalització del partit.
S`incrementa el nombre de fitxes olimpíades rebudes per victòria i derrota en batalla.
L`habilitat de BSOE no funciona en la condició indicada: es tracta de l`ús d`ítems, però no afecta les habilitats similars de les respectives classes.
Límit més gran d`Adena en inventor (en comptes de 99 999 999 999 ara 999 999 999 999)
Canvis a les botigues d`En joc
S`ha suprimit el límit màxim de l`oferta per a l`agent de subhasta de CH, ha augmentat l`oferta mínima i el preu del servei per a CH
A tots els castells s’afegeixen encantadors de grau S per als conreus de mansions